Grattis SJ...

Idag var tåget i tid hörrni! Men istället funkade inte biljettautomaten... Så jag hoppas den är fixad tills imorgon. Annars vet jag fan inte hur jag tar mig till Hallsberg :P Har liksom inte direkt överflödigt med pengar den här månaden, så det skulle suga skunk att behöva köpa ny biljett på tåget :(

Annars gick det bra idag. Masserade en människa utan fotleder. Det, mina vänner, var obehagligt. De liksom bara flaxade fram och tillbaka. Trodde jag bröt av dem flera gånger. Om man nu kan bryta något utan leder? Hmm... Läskigt var det. JAg som redan är lite rädd för fötter. Mina egna då iofs. Känns så sorgligt att ha gjort sista dagen. Men jag ska ju tillbaka och jobba i mellandagarna. Cashing! Kommer sakna alla tokiga sköningar i alla fall.

Nä.. Jag borde sova. Ska upp 6 imorgon och packa. Halv 9 går tåget till Borlänge. Och 12.30 är jag i Hallsberg. Om det inte ligger en snöflinga eller ett löv på rälsen dvs. Då lär jag väl vara i Hallsberg framåt natten. Det blir alltid värre framåt natten... Tra la la laa...

Nä det här går inte. Putsa gaddarna, sen sova.

Kommentarer
Postat av: Ellis

haha tänk om det är en hon?

2008-11-28 @ 23:01:27
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uäh! Utan fotleder. Scary! Men nu har du nåt att säga på LIAredovisningen:) Hoppas inte tåget sitter fast nånstans. Vore ju kul att se dig på måndag;p

2008-11-29 @ 10:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0