Godkänt?

Kakorna är typ slut. Så kanske blev de bara fula, och inte så äckliga. Och huvudsaken är väl att det blir ätbart :) Det behöver inte vara så jäkla vackert. Jag tyckte inte att de smakade så mycket. Men det är ju jag det. Jag har ätit lussedeg, kakor, lussebullar och typ allt annat än mat. Känner mig ovanligt deglik idag :) Men sånna dagar får man ha ibland (Jämt?).

Det har snöat massor. Åhh så mysigt det är. Har jordens julstämning. Men Karlstad Energi skickade en julklapp; Räkning på 2600... Så jag vet inte. Det där julpyntandet kommer nog aldrig att hamna i min fula äckliga skabbiga lilla vidriga lägenhet. Får ta dammråttorna och göra sånna där vättar av dem. Tjusigt. Gratis. Mmm.

Wish I had a job...

Nä... Om man skulle sova kanske. Borde plugga.. Men jag ska ju åka tåg med SJ på lördag, sådå lär jag väl få all tid i världen. Thank god att det är Tåg i Bergslagen mellan Blge och Hallsberg. De brukar vara ganska i tid i alla fall. Lite mer i tid i alla fall. Men att det är Sj till Blge och att jag har tio minuter tills Hallbergståget går oroar mig. Mycket.

Kommentarer
Postat av: jaanet

men.. haha du har ju blivit inbjuden på dödsseriösa faceboook ju.. !! haha Oh noo.. du har varit i skogen för länge!! din hjärna har blivit slow ;-)

2008-11-25 @ 07:46:12
URL: http://janeteklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0