Beslutsångest.

Ska man vara i Arvika? Jag kommer ju knappast att flytta till Arvika även om jag skulle få jobb där.Vad gör man i Arvika? Surfar runt hela dagarna på ett 56k-modem? Nej nej, det går inte. Och om man skulle hoppa in och extrajobba ibland så skulle det ju typ inte bli någonting, eftersom det kostar ju att masa röven upp dit också. Men... Vill jag vara i Karlstad och massera 8-17 i 3 månader? Får man ens göra något över huvudtaget? Uhhhm.... Klurigt är det. Vill ju ha spa. Men det verkar vara en omöjlighet just i Karlstad. Vi som är sååå eftertraktade, enligt skolan. Pyttsan... I typ Strömstad och på västkusten kanske. Men vad ska jag dit och göra då? Fiska krabbor?

Nej nu ringer jag. Snart har vi svaret. *Hajen-musik*



Blev det skaldsjurdtema i bloggen idag eller? Okey..Hajen kanske inte är ett skaldjur... Men typ... Vattenlevande i alla fall. Så sak samma. :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu ska du inte racka ner på västkusten, finns mycket festligt där... :)

2008-11-27 @ 21:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0