Åka pendelgolf...

Nu kom systeryster hem från någonstans. Säkert urskogen. Det är typ där hon brukar hänga. Fast i olika urskogar då. Måste ju fjäska för henne så jag får låna golfpärlan. Fick ju låna Volvo. Men nej... Små människor i stora bilar... Vad utstrålar det liksom? Storhetsvansinne? Mindervärdeskomplex? :) Föredrar den lilla bilen. Även om den är lika krocksäker som en skokartong. Vi har inga planer på att krocka ändå. Sakta går det också. Eller lagligt. Sakta alltså..? :)

Saknar Karlstad. Jepp jepp jepp. 13 dagar kvar. Tick. Tack. Tick. Tack. Saknar till och med den lilla skabbiga äckliga lägenheten. Men ommöblering blir det illa kvickt. Sen julgran. Och så har jag hittat julgardiner :) Supersöta. Undra om det funkar att ha i vardagsrummet? Lite tveksam... Hur fan kan man sätta upp gula tapeter? Påskgula? Åhh smärta i mitt hjärna. Men orka lägga VLU på den. Nej. Dessutom betalar vi redan hutlöst mycket pengar (Typ 40 kronor) i VLU för den redan. Vad de har gjort då vet jag inte? Fettfläckar på alla tapeter och mattmärken på alla golv... Och skåpluckorna trillar sönder. Hmm.. Hyresrätt is the shit. Icke. Åh ge mig ett hus! Någon? Finns ett fint i Forshaga. Ge mig bara 700 000 så bir jag glad. Hur mycket begärt är det egentligen? Nej, jag menar det.

29:e ska vi på 29+1-årskalas. Det är ju också ett sätt att se på saken :) Ålderkris kanske? Jag ska inte säga något. Jag har redan ålderskris. Och jag har ju några år kvar till 29+1-strecket. Hur ska de bli då? :)

Jag har inte så mycket för mig om ni undrar. Läser en halvkass bok som aldrig tar slut. Och nej... Jag kan inte lägga ifrån mig böcker halvlästa. Det går inte. Det är typ hädelse. Den kanske blir bra snart. Det jag egentligen skulle säga var att det är därför det kommer sånna här meningsfulla inlägg idag. Alla andra dagar har jag inga kommentarer om :)

Kommentarer
Postat av: Peter

Klart du saknar karlstad.....ALLA saknar metropolen karlstad ;)

2008-11-17 @ 18:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0