Aj aj aj.

Ja just det. Inte tränat på en månad. Idag core och vattenjympa. My ******* god! Kommer inte kunna röra mig imorgon! Och imorgon är det typ Aerobics och Body toning. Helt underbart... Hmm.. Skönt att röra på sig så klart. Men samtidigt så känns det som att... Ja... Det är ju inte främst det jag vill ha ut av praktiken. Får se hur det blir. Så där skoj att vara hemma 22. Även om jag har sovmorgon. Ajja. Life's a bitch. Mysigt ställe i alla fall. Helt klart,

Ska vara i Tällberg tisdag-lördag. Ledig söndag. Så är det. Booom ut i verkligheten :)

Jag har inte gjort något annat än LIA idag.. Så har inget vettigt att skriva egentligen :)
Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0