Spelkväll.

image286Inga studier. Blev en trevlig spelkväll istället. Lite spontant sådär. Stackars Kalle fick vara i lag med mig igen :P Som tur var vann vi den här gången. Annars har vi faktiskt förlorat varje gång stackaren har råkat hamna med mig :) Kortspelet gick ju mindre bra för min del än vad NE gjorde. Men det var ju väldigt trevligt i alla fall. Nu kanske jag borde ta och umgås lite med den stackars bortglömda sambon som jag inte har sett på hela veckan. Så dags nu när klockan närmar sig 01-snåret.




Imorgon blir det massage. Kanske lite träning. Kanske nya springskor? Nämde jag att dem jag har nu fick jag när jag gick på mellanstadiet... Räkna själv... ^^ Min klasskompis övervägde att starta en insamling för att jag skulle kunna köpa ett par nya :P "Rädda Maries benhinnor" kanske vore ett bra kamanj-namn...

Umgås var det ja... Eller sova?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0