Sovit som en gris.

Känns som om att jag har sovit hela dagen idag. På bussen ner på stan, tåget till Sunne och i skolan. Gjorde aromamassage idag, och man blir ju inte lite tung i huvudet av alla ångor. Sov som en liten gris under hela behandlingen. Väldigt skönt.

Imorgon blir det studiebesök till Strömstad. Bad och träning står på schemat tror jag. Och 6 timmars bussresa. Självklart har jag köpt färdgodis. Jag tror jag köpte så mycket att det skulle räcka till månen och tillbaka. Nära ett kilo blev det i alla fall. Smarrigt :) Min klasskompis sa idag att hon hoppas att hon aldrig åker iväg på praktik med mig... Hon menar på att hon skulle bli tjock då... Jag fattar verkligen inte vad hon menar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0