Premiär.

Vet ni vad jag har gjort? Jag har köpt nya joggingskor! Eller ja... Micke köpte ett par nya skor till mig i alla fall :) Det var på tiden. Var precis ute och provkörde dem, och jag kände faktiskt skillnad. Inge ajaj i varken benhinnor eller fötter :) Killen som hjälpte mig ställde mig på en sån där spännande fotscanner också. Tydligen stödjer jag knappt någoting på högerfoten. Spännande, men inte så konstigt. Det benet lär väl inte nå ner till marken eftersom det är kortare än det andra. Tydligen en bra bit kortare då :) Så fick jag lära mig att knyta skorna rätt också. Snäll kille det där. Jag som bara brukar knyta mina skor en gång :P

image288

Annars tog jag mig en tur till Herrhagen och stretchade lite med en klasskompis. Jag avråder alla att stretcha med tajta jeans. Om man inte vill ha något att skylla stelheten på alltså. Då kan det ju vara en väldans smart idé. Det gick bra i alla fall. Lite koll har man ju. Men det här med att kunna alla bendelar tills helgens slut börjar bli liiite stressigt, eftersom jag inte ens har öppnat böckerna ännu. Kanske ska gå och laga mat och göra något åt den saken sen. 3 veckor kvar till domedagarna. Sen blir det jääävligt dyrt med massage ska ni veta ^^ Efter all denna sveda och värk.

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: lys

kan man knyta skor på olika sätt ? tell me more

2008-05-19 @ 19:19:44
URL: http://lisettefredrikaolsson.bloggspace.se
Postat av: Wysteriia

hurtbulle :)

2008-05-19 @ 23:17:12
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0