Paranoia eller sanning?

Senaste veckan har jag fått minst ett mail per dag med sånna där länkar till program som visar vilka som har blockerat/raderat ens msn. Alla har hittills kommit från folk jag har raderat. Försöker de säga att det vet om det... Eller skickar de helt enkelt bara vidare ändå? :) Det kan jag ju fundera på. Det är helt enkelt totalt onödigt att ha kvar folk som jag inte har pratat med på ett halvår eller mer. Om man frågar mig i alla fall. Dessutom är jag väldigt skeptisk till alla sånna program. En fågel viskade i mitt öra att lösenorden kan ligga pyrt till... Och det är med än vad jag skulle orka byta :)

Off to work!
(Jag har varit där en dag och känner redan viss motvilja. Bara 8 veckor av sommarlovets 7....)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag har också fått väldigt många såna, dock från såna jag känner. haha. Jag tror inte mina vänner riktigt fattat att man INTE ska klicka på dem än *ehm* ;)

2008-05-20 @ 20:36:52
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0