Men suck!

Tror ni tentan skulle in idag eller? Nej! Den 20e. Och här satt jag och skrev som en skållad mullvad halva natten. Bläh! Sånt suger. Vi fick inte ens lämna in även om vi var klara. Buuhuu. Ajja. Nu hinner jag ju i alla fall läsa igenom och finslipa. Får väl försöka se det positiva. Sova kan man ju göra i ett annat liv.

Fick förresten en trevlig överraskning idag av PA. Min lön är helt klart över förväntan ^^ Kan ju hoppas att det blir några extra timmar också så det blir ännu mer. Augusti blir nog en trevlig månad ekonomiskt :P Lön + Dubbla CSN. Nice nice nice.

Näähä... Har nyss varit och kört musten ur både mig och KO på Friskis. Det var grymt mycket jobbigare att gymma med någon. Man vill ju inte vara sämre liksom :P Minst lika bra. Så imorgon blir det nog stelt. Tack Friskis för prova-på-månad :) Just i detta snart blir det i alla fall mat. Eller ja... Te och mackor. Låg nyttighetsfaktor :)

Glada Ankan med klassen imorgon. Först för-förfest i Viken, sen förfest på Herrhagen och sen leta upp den duktiga bartendern. Mjölkdrinkar ryktas det... Mmmumma! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0