Mår som man förtjänar.

Jaha ja... Klassfest igår med tillhörande ölspel. Det var en väldigt dålig idé så här i efterhand. Blir illamående bara jag tänker på det. Usch. Roligt var det i alla fall så länge det varade. Blev dock ingen utgång för min del. Jag tvivlar på att jag hade kommit in ens en gång. Hade dessutom tänkt krypa själv hem till Krp, men fick som tur var skjuts av snälla M. Annars hade jag väl inte varit hemma än :P Ajja... Antingen får jag lära mig att jag inte behvöer dricka så mycket, eller så får jag festa oftare så jag blir immun. Jag kör på det första tror jag. Blä. Men eftersom T och jag krigade i ölspelet så blev det väl lite värre än vad det var tänkt :)

Hade tvättid idag också. Väldigt trevligt. Trodde jag skulle dö innan det var klart. Fick tillbe den store porslinsguden mellan tvättarna, men nu är i alla fall kläderna rena. Eventuella missfärgningar kan ha förekommit, för jag tycks ha färgsorterat ganska dåligt :P Men så kan det bli ibland.

image282
Ölspelet ballar ur? :)

image284
Kommentarer överflödiga... :)


Imorgon blir det hem på snabbvisit. Trevligt värre :)


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

hahaha härliga bilder ;D

2008-05-11 @ 18:04:38
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0