Hungry!

Damn vad jag är hungrig. Pringles-chipsen gör sitt bästa för att jag inte ska hinna svälta ihjäl innan tvättiden är över... Men de hjälper inte speciellt mycket faktiskt. Även om de är himla goda. Vi fundilurar på att införskaffa en elgrill dagen till ära. Tydligen är det inte så populärt att grilla vanlig grill på balkong? :) Folk är då bra känsliga. Grillat vore ju lite gott i alla fall... Hmm...

Gjorde nyss en test-tentamen till certifieringen. 6 av 10 klarade jag. Det är fasen riktigt riktigt illa det. Så egentligen borde jag inte sitta här. Egentligen borde jag inte tvätta. Egentligen borde jag inte äta. Jag borde låsa in mig själv och kasta bort nyckeln och binda fast mig vid anatomipärmen. Ska bli så jävla gött att få tillbaka livet efter den 11 juni. Sen får jag behålla det några dagar innan jag börjar jobba.

Förresten vore det ju lite småtrevligt att få schemat snart... Jag vill gärna planera in en Gävle/Sandviken-resa i sommar. Inte till båda ställena alltså. Men jag vet ju inte riktigt vart Linda bor nu för tiden ^^ Jag har dåligt lokalsinne i vanliga fall... Men där uppe är jag helt lost.

image289

Vet någon om glasstället i Mariebergsskogen har öppnat? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0