Helgen som gått.

Helgen är snart slut, men jisses vad rolig den har varit :) Linda kom ner från Gävle på fredagen och stannade tills idag. Började bra med ett mess på fredagen "Hej. Jag körde lite vilse så nu är jag i Örebro. Men jag är vid gott mod och på rätt kurs igen" :) Söto. Fram kom hon i alla fall. Tacos och tv på kvällen. Och en massa uppdateringar om vad som hänt våra gamla gymnasiepolare.

Igår strosade vi runt på stan i några timmar. Köpte supergott chokladte. Mmmm... :) Och ballerinaskor. Jag som lovade mig själv att aldrig köpa sånna. Ajja.. Så kan det gå. Annars så åt vi. Och sen åt vi. Och så åt vi igen. Sen diskuterade vad vi skulle äta. Sen åt vi igen ;) Linda fick så klart bli offer för massagebänken innan vi gick över till Susanne för ESC. Vilken katastrof alltså. Ryssland. Usch. Men men... Många skratt blev det :)

Nu blir det att planera in en Sandviken/Gävle (Så noga? Same same, but different :) ) resa inom en snar framtid. Synd att ekonomin kommer vara sååå himla lysande ett tag framöver. Redan nu har jag alldeles för lite pengar kvar. Och nästa månad kommer pengarna räcka till 1/4 av hyran :P Grattis.

Nu blir det att öppna den försummade anatomipärmen. Urk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0