Det går bra för mitt lag... Eller?

Jaa... Jag som skulle göra klart hela faktadelen av tentan idag. Jo, tjena. Gick ni på den lätta? Jag har skjutit upp det i en månad... Så varför inte en dag till? 21.30 öppnade jag böckerna. Hrmm... Jag har i alla fall skramlat ihop lite till. Men det är en lång lång väg kvar. Blir en sen natt imorgon med andra ord. Sånt man får ta. Sista-minuten-skrivande verkar ju vara ett vinnande koncept. Då är det ju dumt att ändra på det liksom.

Imorgon är det uppmassering i Shiatsun också. Kommer att gå galant det vill jag lova. Vi hade ju typ uppmassering idag. Skriv diplomet och ge mig, så får jag sova imorgon. Men nej... En heldag till. Jag fattar inte vad det är med Sunne-lärare alltså... Är man klar vid 13.00 så ska man gå en tre timmar lång promenad och återsamlas i 30 sekunder. Precis så man missar tåget. Lite störande.

Mmm... Min blogg är såå oerhört underhållande att läsa. Grädden på mitt mos just nu är i alla fall att min söta Linda kanske kommer vecka 21! Underbart! Inte sett henne sen Rättviks-marknaden i höstas. Alldeles för länge sen. Dumt att vi flyttade åt varsitt håll i det här nedrans avlånga landet.

image281

Aaah... Just det. Vi ska kolla på hus på lördag. Beat that. Mahahahhahaha.
Hoppas huset är bra. Med rimligt pris. Och att banken är snäll. Please, please, please. Country roads take me hoooome!!!

Kommentarer
Postat av: lys

HUS?! ujuj, gästrum? =)

2008-05-05 @ 23:21:32
URL: http://lisettefredrikaolsson.bloggspace.se
Postat av: Peter

åhhh...hus.....party party :D

2008-05-06 @ 17:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0