Blöööhrk.

Helt slut i huvudet och i kroppen. Känns drygt att man inte får vara ledig förrän på fredag. Liite segt. Ach jaa. Har lärt oss hela Shiatsun nu i alla fall, och människan påstår att det är en avslappningsmassage. No way. Taktilen är avslappnande... Det här är mer ajaj-skönt. Klassiska gör mindre ont i Marie-mått mätt. Det beror iofs på vem som pressar in klorna i en. Men men... Bra att ha när man söker jobb. Ge mig diplomet nu bara så är jag glad och fattig sen.

Orkade i alla fall plugga lite idag. Med betoning på lite... Men ändå. Inte illa. Bara 6 sidor kvar nu. Det går ju åtminstone åt rätt håll :) Sen blev det ju roligare med körslaget. Och efter det blev det ännu roligare med Dermanord-produkter :P Eller vad sägs om body lotion white chocolate, dark chocolate massage oil, dark chocolate mask, dark chocolate scrub.... Ja... Jag är väl lite sjuk i huvudet kanske. Och så gillar jag choklad. Förlåååt... Fel av mig. ÄLSKAR choklad. Tyvärr kommer inte de här mumsiga sakerna in förrän i juni. Tveksamt om de hinner med beställningen då ju :( Vill haa!

image280

Nu ska jag gömma mig i badrummet med de nya produkterna. Haha. Marie har blivit produktnörd. Vem tusan trodde väl det? Nej... Inte jag heller.


Natti natti på er!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

JA mjölkdrinkar är nog bland det godaste ^^

2008-05-04 @ 14:14:33
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: lys

geee meeeeej ocksåååå

2008-05-04 @ 22:24:10
URL: http://lisettefredrikaolsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0