Utpumpad.

Var duktig och tränade idag ju. Först gick jag till Friskis. Bara det är ju värt en guldmedalj (Eller ännu hellre en godispåse). Det är ju trots allt 5½ km :) Sen blev det Yoga en timme, och efter det gymmade jag en timme. Känns lite i musklerna nu. För att inte tala om hur det ska kännas imorgon. Skönt att det börjar kännas roligt att träna nu igen. Har varit lite segt under hösten och vintern. Men nu är jag snart back on track igen :) Fick dock lite ångest när jag hasade mig runt i urtvättade Adidas-mjukisar bland maskinerna när världens fittaste (Säger man så? Usch.) människa glider förbi i minimala hotpants och sport bh. Det lär dröja innan jag visar mig offentligt i den outfiten :)

Här nedan har vi mitt nuvarande örongodis, Blue october - Hate me. Jag har snart spelat sönder den låten tror jag. Vet inte varför jag gillar den. Jag bara gillar den :) Älska repeat-knappen på mp3n :)


Nu blir det Maxi. Sen ska jag hugga tänderna i godispåsen igen. Det har jag banne mig förtjänat :)


Kommentarer
Postat av: lys

Lambi säger du, nån billig kopia eller äkta vara ?

2008-03-15 @ 19:19:42
URL: http://lisettefredrikaolsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0