Träning i Älvdalen.

Jag undrar var man tränar om man bor i Älvdalen? Jag var ju inte helt träningssugen när jag bodde där :P Är det det underbara "gymmet" i Sporthallen som gäller, tro? Jag har ingen aning om ifall någon enda älvdaling läser min blogg, men något säger mig att det borde finnas åtminstone någon ^^ Jag vet att simhallen hade ett gym en gång i tiden. Men om det är något att hänga i granen vet jag inte. Eller om det ens finns kvar? Lär ju knappast kunna bli värre än det i Sporthallen i alla fall. Annars får jag väl gå med hundarna som bara den. Men det är ju inte riktigt samma :)

Nu kom det fan fler påskkärringar och ringde på! Tror de att de ska få godis varenda jävla dag eller?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag har varit på gymmet som gud glömde i sporthallen några ggr :) hahaha.

2008-03-23 @ 21:08:57
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Anonym

Sporthallen är inte så illa som man skulle kunna tro. Lite litet bara, men maskinerna funkar.

2008-03-24 @ 00:37:04
Postat av: Anonym

slitet, inte litet

2008-03-24 @ 00:37:49
Postat av: lys

men du kommer ha ut å gå sällskap om du vill på helgerna iaf =) eventuellt. om det duger.

2008-03-24 @ 15:19:26
URL: http://lisettefredrikaolsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0