Spy spy spy.

Jag mår illa.
Jag vill spy.
Jag är aldrig hungrig.
Jag är inte sugen på något.
Jag äter bara för att det sägs att det är livsnödvändigt.


Men men. Det är väl en del i processen... Allt har ju varit det senaste dagarna
"Kom hit även om ni har feber eller magsjuka. Det är en del i kursens process. Det hör till när man renar kroppen".
Jag hoppas nästan att jag åker på en redig magsjuka tills imorgon.
"Hej alles. Jag är supermagsjuk. Men det är ju en del av processen, så wtf... Vem vill jobba med mig?"

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch usch det låter inget bra alls.. fast... du får gärna testa det där andastjofräset på mig, jag skulle behöva bli lite mer osugen på mat och godis ;)

2008-03-03 @ 11:42:28
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0