Slutet gott. Allting gott.

Fick ju reda på att det skulle visas hockey på Kanal 9 ikväll. Färjestad - Frölunda dessutom. Försökte få in kanaljäveln i en timme innan jag gav upp. Beklagade mig för stackars K som var snäll och bjöd hem mig till sig. Såå... jag fick min älskade hockey. Dessutom vann de ju :) Duktiga pojkar. Sm-guld nu då? Så klart. Det är väl ingen som tror något annat? Jönsson var lite bitchig idag må jag säga. Överallt var han och bråkade :)

Jajja. Vinst blev det ju i alla fall och slagsmål är ju alltid roligt. Trodde att det skulle vara slagsmål på Krp när jag gick hem. Men det var stendött. Tack och lov. Varken mördare eller våldtäktsmän. Inte ens fulla studenter. Nu ska jag svälja det sista ab godiset innan jag kryper ner i sängen. Kroniskt trötthetssyndrom? Tror det ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0