[skriv en rubrik]

Trodde jag skulle få finbesök imorgon, men eftersom jag inte har hört något så antar jag att det blir ändrade planer. Morgondagen kommer istället för äppelpaj bestå av Yoga och gym. Ni kanske tror att jag hade fått nog av yoga sen förra helgen. Men imorgon är det nämligen riktig yoga. Inte andningsgrejs :) Mycket roligare alltså.

Glömde ringa och jaga sommarjobb idag :( Det var dumt det. MÅSTE komma ihåg det på måndag. Snart lär det ju vara fullt överallt. Inte bra. Orka läsa fler sommarkurser. Kanske ska kolla upp vad som går i fall att... Går det något idrottsligt så funkar det ju. Även om det inte ger så vårst bra med pengar :) Lånade pengar dessutom.

Crap att inte Danny åkte ur Let's dance. Han kan väl försvinna ut och jaga fjortonåringar eller något. Matte och Karin var väl ändå bättre *suck* Men ska inte gnälla. Jag röstade ju faktiskt inte idag. Tur var att Tony blev kvar åtminstone :)



Kommentarer
Postat av: lys

kanske finbesök imorgon?

2008-03-08 @ 09:07:12
URL: http://lisettefredrikaolsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0