Party party!

Jag är banne mig partysugen. Jag minns inte sist jag var ut. Eller jo... Det går jag. Det var typ den 6 december på K6/Ankan. Full som ett ägg, men roligt var det. Mycket avslöjanden också, även om just jag inte minns så mycket. Om hockeyn skulle råka gå åt helvete ikväll, vilket den så klart inte gör, överväger jag att halsa den där vinflaskan som ligger i kylen. Eller så får jag helt enkelt hoppas på en Hejdå-klassfest till helgen. Sen ses vi ju inte på evigheter. 4 långa veckor. Det är en långt tid att vara ifrån så många sköningar.

image235
Jag röstar för klassfest!


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag ska faktiskt ut på fest ikväll ;) haha

2008-03-22 @ 18:18:34
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0