Pakt efterlyses.

Jag tänkte att vi skulle rösta tillbaka Robinson-Robban till den där öde ön!
Nej... Det tänkte jag inte. Jag tycker faktiskt att han är rätt snygg. Tyckte då i alla fall.
Men... Till saken.
Min klasskompis har en pakt med sina polare. De får inte äta godis på ett halvår i taget typ. Sist var i julas.
Då fick de äta mellan jul och nyår. Och om de bryter det får de ge 200:- till var och en i den pakten.
Just nu skulle jag behöva en sån pakt känner jag. Även om jag för bara någon vecka sen tyckte att hon var helt galen som gav sig in på en sån sak. Men min huvudföda sen i julas har banne mig varit godis :)
Riktigt illa är det. Jag köper godis utan att jag ens är sugen. Bara för att jag brukar köpa godis :) Sen måste jag ju äta det när jag har köpt det såklart.
Fattar ni vad mycket pengar ni kan tjäna på mig? :-)
En dålig dag skulle jag nämligen kunna betala mycket mer än 200:- för att få moffa en 200-grams marabou-chokladkaka på rekordtid.

Det funkar nämligen inte med att bara tänka "Från och med imorgon ska jag inte äta så mycket godis".
Och jag säger inte att jag aldrig mer ska äta godis. För det kommer jag att göra. Trust me :)
Jag vill bara bryta min extremt dåliga ovana ^^

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Ja jag blev måttligt irriterad när jag såg att det inte gick, haha ;D

2008-03-23 @ 23:46:21
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Anna

Jag paktar hemkst gärna med dig Marie :D Vi kan skriva kontrakt i veckan ;)

2008-03-24 @ 19:55:49
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0