Motivation efterlyses?

Det har ju varit si och så med träningsmotivationen i vinter. Så... För att den kanske ska ha lättare att infinna sig igen registrerade jag mig på en Träningsdagbok. Får hoppas att det kan hjälpa. Det är ju faktiskt roligt att träna. Det är bara drygt att ta sig dit. Väl där funkar det ju oftast :) Jag överväger till och med att skaffa en våg. Måttband i all ära, men jag kan inte lova att jag inte drar in magen bara liiite :) Nu ska jag försöka klura på något mål att träna emot. Annars är det, uppenbarligen, värdelöst att träna. Jag hade ju målet "att må bra" i början. Och ja. Nu mår jag ju bra. Och då slutar jag träna. Maries logik när den är som bäst. Skärpning nu.

image113


Btw så är Färjestad vidare till semi! <3

Kommentarer
Postat av: Peter

Du kan ju alltid börja träna för beach 2008, du har ju några månader på dej :D

2008-03-23 @ 20:37:10
Postat av: Anonym

gullig bild!

2008-03-26 @ 20:07:32
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0