Men lägg av.

image24


Jag skulle ha tvättat mellan 15-18. Tyvärr var det en lobotomerad busschaufför som inte kunde klockan som körde 14.28 istället för 14.30 från stan, så jag missade bussen och halva den tvättiden. Som tur var hade ju ingen bokat tiden efter mig. Så tänkte tvätta mellan 18-21 istället. Men tji fick jag. Det går nämligen inte att tvätta efter 18 på söndagar. Hur löjligt är inte det? Finns det någon som lägger sig innan 21 på kvällarna? Min tanke är att de få som gör det är pensionärer, så de kan ändå sova bort hela dagarna. Får tvätta mellan 18-21 imorgon istället. Blir spännande att hinna hem - till Bilan - tillbaka innan 18. Myyycket spännande... Oh yes... Jag är bitter. Alltid!


Kommentarer
Postat av: KARLSTADSTREETSTYLE

Hej! Spana in KARLSTADSTREETSTYLE, som är en nystartad blogg. Ha det bra!

2008-03-09 @ 19:33:12
URL: http://karlstadstreetstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0