Meetic censurerar mitt grova språk?

På min presentation på Meetic skrev jag "Det är trevligt att ni mailar... Men jag kan ändå inte läsa dem ;)"
Man måste betala minst 275:- för att få läsa sina egna mail.
Sjukt!

Uppenbarligen gillade inte Mettic mitt ovårdade språk.
I det automistiska mailet om att min presentation ändrats står det:
"Din presentation har ändrats så att den passar vår policy."


Nu står det
"Det är trevligt att ni mailar."
Är det bara jag som tycker att det blir en helt annan innebörd?
:)


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Salta skumbananer? Har jag totalmissat ;P

2008-03-08 @ 19:15:43
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Bella

haha de va verkligen de roligaste idag!

2008-03-08 @ 19:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0