Livin' on the edge

Tydligen klassas kvällens match som "en högrisk match". Alltså kommer det stå trevliga människor där med plasthandskar och visitera varje millimeter. Kanske inte. Men de kanske kommer kolla någon i alla fall ^^ Så... Det är väl bäst att jag lämnar basebollträet hemma. Jag får ta till mina ju-jutsukunskaper istället. Jag gick faktiskt tre gånger. Det enda jag minns är "tv-spelsgreppet". Sen minns jag inte vad man skulle göra mer... Men det är en bra kunskap att besitta när man spelar NES i alla fall. Tänkte i alla fall vara där i tid, visiteringen till ära. Men eftersom jag har båda biljetterna och sällskapet skulle komma dit vid 19.00 så känns det ju helt onödigt :) Upp till bevis: Kommer matchen att vara värd de 400:- som jag har lagt ut på den? Jag förväntar mig 7-3 till Färjestad. Då kanske...

Blev en kortispromenad med Anna idag också. Trevligt trevligt. Får bli bättre på att träffa folk utanför skolan. Jag är ju helt hopplös. På helgerna är jag glad om jag orkar pallra mig till Ica :) Dags att bli mer social. Det löftet startar jag med att åka hem till Älvdalen en månad. Helt isolerad från trevligt folk. Nåja... Så illa är det väl inte. En och annan trevlig finns det väl kvar. Jag kan bara inte komma på så många just nu. Borde ringa praktiken och fråga om det är några speciella kläder som gäller också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0