Lite kär.

image253Jag är lite kär i de här stövlarna. Synd bara att mina vader aldrig skulle få plats i dem. Men för vinnaren i vadloteriet finns de på Tradera. Bara för att  mammsen lovade att betala ett par stövlar om jag hittade några kan vi ju gissa hur bra det kommer gå. Ungefär som när man äntligen har råd att shoppa. Man hittar nada! I alla fall är det alltid så för mig. Lite drygt. Men så äre!

Dammsugning nu. Katterna har en förkärlek för att leka med kattbajs tydligen. Inte så fräscht tycker jag. Men de verkar inte ha något emot det :) Städa städa alltså.

Ajöken!

Kommentarer
Postat av: daniela

Såå fina!

2008-03-03 @ 15:03:19
URL: http://daniela2008.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0