Kan inte bestämma mig.

Provade den nya Magnum-glassen. En av dem i alla fall. Nämligen Magnum Mayan Mystica. Den var lite skum. Bara choklad rakt igenom, which I looove! Men sen skulle den ju vara "spicy" också. Och ja... Curry eller glögg är eftersmaken. Jag kan inte riktigt bestämma mig faktiskt... Men den gick ju ner i alla fall :) Sen tänkte jag köpa Marabou Non Stop också. Den fanns ju bara i 200 gram. Så vad gör man? Köper 200 gram så klart. Jag har dock inte öppnat den. Så mycket godis. Så lite träning!

Tro om jag ska gymma innan tv-kvällen imorgon :) Känns så. Börjar få ont i ryggen nu igen så det är nog lika bäst att träna :) Tur att jag inte har barn just nu känner jag. Jag skulle ha varit en extremt dålig förebild :P

I Aftonbladet kan man idag läsa att 19-åringen som mördade flickan i Mora troligen var psykiskt sjuk vid tillfället. Skräll? Det hade ju jag personligen aldrig kommit på. Jag förstår inte vad det är för smartisar som sitter och klurar ut sånt. Undra vad man behöver för utbildning för att konstatera sånt. Avslutad grundskoleutbildning?

Här är det tvära kast minsann... Tror jag ska gå och kasta mig själv i sängen nu. Anatomi med Lillemor imorgon. Då är det inte lönt att sova igen något på lektionen :) Förresten så skrattar man för mycket. Så det är ju i princip omöjligt i alla fall :) Coolare människa får man leta länge efter!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Kortkort var bara förnamnet tror jag! ;) *asg*

Ja jag kommer iaf bli pissed off om han 19 åringen får ett lägre straff eftersom han är "psykiskt sjuk"..hallå, säg någon som INTE är psykiskt sjuk när man slår ihjäl någon annan.

2008-03-04 @ 21:46:24
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Galet rättssystem, mes sverige!

2008-03-04 @ 21:57:32
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Rebecca

Men usch för curry! hederlig magnum madel är godast tycker jag! :-)

2008-03-04 @ 23:29:08
URL: http://rebeccasunderbaravarld.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

mmm magnum :)

2008-03-05 @ 19:57:21
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0