Jag vet vad jag sa.

Jag sa "Antingen BWO eller Charlotte Perrelli". Men det betydde ju faktiskt INTE att jag ville att Perrelli skulle vinna. Inte alls. Det känns helt värdelöst. Låten är så jävla tråkig och låter som alla andra bidrag som vi skickar dit. Kunde folk inte ha röstat på BWO? Jag ska inte säga något egentligen. Jag är ju tokfattig och har inte råd att ladda telen. Och det känns inte helt okey att smyglåna någons telefon och rösta med :P Även om det var frestande. Nä... Jag tror inte att Plastik-Perrelli håller måttet i Eurovision. Kval nästa år igen? I think so. Och Björn Gustafsson. Jag säger då det. Var det komiker han var? Eller bara pinsamt dålig?

Bara för att kvällen ska suga ännu mer skunk så blev det uppenbarligen storstryk i hockeyn också.
Fy fan. Skärpning nu! Vill ni ha guldet, eller inte? Hmpf.

Tack och lov att jag har choklad.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hur understår du dig att klaga på sötbjörn?! :)

2008-03-16 @ 10:02:48
URL: http://pannkanka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0