Hurraaa!

Tony och Annika gick vidare till finalen i Let's dance! Bäst att ladda telefonen igen tills nästa fredag då :) Han måste ju vinna hela tävlingen så klart. Ingen minns en 2:a :) Jag har ätit pinsamt lite godis btw. Hoppas det håller sig tills imorgon ^^ Tyvärr är det ju inget på tv man kan äta till. Såvida man inte har Canal +. Och det har ju inte jag. Too bad! Synd att man inte kan express-skaffa det. *suck*

image266
Bild: www.gp.se

En sak som gjorde mig glad innan Tony gick vidare var ett mail från söta J.
Har saknat henne som tusan. Något sms då och då, men inte träffat henne :/ Hoppas att vi kan träffas någon gång nu när jag är hem på praktik. Det vore hur roligt som helst. Håller tummarna stenhårt för det :)

Kommentarer
Postat av: Peter

Men...har du/ni inte canal+ sport?? :O
Just ja, det har du ju sagt att ni inte har..hade visst glömt bort det ^^

2008-03-22 @ 03:51:34
Postat av: Emma

Jag tycker att Tina är mycket grymmare :)

2008-03-22 @ 22:11:29
URL: http://femtondejuli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0