Avslöjande?

Varit och kört ett Medelpass på Friskis. Tyvärr var det inte ordinarie instruktör, utan C. Jag brukar inte gilla hans pass speciellt mycket. Men idag blev jag glatt överraskad. Var helt okey faktiskt. Hurray! Men det brukar vara roligare på fredagspassen. Ajja... Kom på den briljanta idén att börja skriva i träningsdagboken på internet igen... Problemet är bara att jag inte kan komma på vad tusan den hette. Då fattar nu hur ofta den har blivit uppdaterad på sista tiden. Hmm... Inte såå ofta :) Får försöka leta rätt på den igen tror jag. Google är ju alltid bra ^^

Nu blir det kaffe och Princesstårta.
Det är ju över hälften kvar! Och de hade skrivit rätt också. Duktiga. Lite oroväckande var det dock när kvinnan i kassan frågade "Är det din födelsedag?". Till saken hör att det stod "Micke 30 år" på tårtan? Ser jag ut som en Micke? Ser jag ut som 30? Det är mina frågor :) Men god var den. Och fin.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Åh tack för din söta kommentar!

2008-03-07 @ 18:54:17
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Tack :) Ska faktiskt bli kul o se vad som händer med min blogg framöver! :D

2008-03-07 @ 21:43:00
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0