Andas iiiiin. Andas uuut.

Ja... Andats har jag gjort dessa två dagar i alla fall. Mitt huvud vill bara sprängas. Gjorde en andningsövning/avslappning på 1½ timme idag. Jäkligt drygt. Jag somnade iofs på en gång på avslappningsdelen. Efter att golvet hade slutat gunga. Drygt värre. Tur att det bara är två dagar kvar. Min kropp klarar inte mer andning :P Inte så seriös andning i alla fall. Gjorde någon läskig titta-i-ögonen-övning också. My gash. Jag som hatar ögon!

image251

Imorse hittade jag förresten stekpannan på köksgolvet. Men våra katter är iiinte galna. Oj nej :) Helt normala :P

Melodifestivalen ikväll då. Vem hejar du på? Personligen gillar jag nog Calaisa bäst av alla som är med ikväll. Får hoppas att de har en bra låt och går vidare. Annars är faktiskt Sanna Nielsen bäst hittills :) Så det så. Våga inte säga emot. :)

Nu måste jag springa ner till Pressbyrån och köpa godis. Handlade ju på Supermarket förut. Och deras godis är inte mycket att hänga i granen direkt. KaramellKungen ska det vara. Annars får det va :)


Kommentarer
Postat av: Peter

Härmed säger jag emot dej bara för att du inte gillar dom....ANDROLA.....moahahahaha :P

2008-03-01 @ 18:42:00
Postat av: Wysteriia

Nej jag tvivlar inte en sekund på att dom mår ganska så dåligt!

2008-03-01 @ 20:14:34
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0