Äääsch.

Intervju igår. Den gick nog inte så bra. Men så är det ibland. Jag var väl inte på topp heller efter att ha börjat dagen med ett bad med detox-grejer i. Hade grym huvudvärk hela eftermiddagen. Yäyä... Ska söka ett till jobb nu i alla fall.  Ska bara ragga lite referenser. Folk vill tydligen ha dem fast de är tre år gamla. Jag trodde att de blev preskiberade då. Eller så är jag bara för lat för att ringa till dem :P Kan va så.

Hockey ikväll då. Jag fick verkligen skänka bort biljetten för att få med mig sällskap. Så kan det gå. Men jag slipper gå ensam i alla fall. Och nu gör de bäst i att vinna idag. jävla muppar. 3-7 och 5-1 är ju fan skandal. Inte så konstigt att ingen ville gå kanske.

Jag, KO och KA hade i alla fall en liten spontanmyskväll igår. Tacos, vin, godis och popcorn. Det skulle tydligen vara klassfest ute i Hynboholm. Men tjena att vi tog oss dit då. Icke. Såå... Vi hade egen klassfest på tre pers. Satt och snokade rund bland allas pojkvänner, exkex och andra smaskiga historier. Facebook is the shit ^^ Nej egentligen inte. Men sånna gånger är det lite bra :P Och nu ses vi inte på en hel månad. Tråkigt värre :( Jag börjar få lite separationsångest också. Tur att Micke åker upp om två veckor. Annars hade jag nog kunnat gråta ihjäl mig. Jag fattar inte att jag blev så blödig. Genetisk defekt kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0