Where the hell is my money?!

Borde jag inte ha fått en lapp så jag kan hämta ut mina pengar idag, eller? Jo det borde jag. Har jag fått det? Nej. Ska det behöva ta mer än en månad eller? Nej.. Jag tror att hon som skulle lämna min lapp sket i det. Hon skrev den på sin egen timrapport istället. Jag är övertygad. "En fattig student... Hennes 15 timmar snor jag. Moa ha ha ha!" Jag blir jävligt bitter om hon inte lämnade in den. Det är fanimej jag mot världen. Tur att jag fyller år snart då (Pik till alla). Mamma, jag vill ha pengar. Hälsa släkten det.

Ska snart ner på stan med Anna. Varit en nyttig dag idag... Tre portioner glass med jordgubbar, sen en chokladmuffin med chokladmousse + latte på Mat & Muffins. Ja just det... Tränat? Nej det har jag fortfarande inte gjort.

Latmask? Check.
Trånga jeans? Check.
Bikinikropp? Njet.
Dagens sockerbehov fyllt? Check check check.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0