Premiääär!

Idag ska Marie ta sig in på Blue Moon Bar. Vi får väl se hur det går. Jag köpte ju tyvärr inget linne med djuuup urringning. Får väl hålla mig städad, och hoppas att det hjälper att alla andra i sällskapet är över 23 :) Inga skor med klack hittade jag heller. Dumt dumt :) Men jag är ju så himla trevlig, så det borde ju inte vara några problem.

Varit på Bergvik och shoppat på förmiddagen. Kvällen till ära blir det megatajta jeansshorts och ett grönt otajt linne. Eftersom jag inte hittade några skor så blir det väl barfota :) Troligt. Då kommer alla ben vara knäckta när jag kommer hem. Folk med stilettklackar har en förkärlek för att gå på mig. Inte så jätteskönt faktiskt.

Visste ni förresten att jag har världens sötaste vän? :) Det är så. Ingen är så söt som hon. Hon skickar söta vykort hela tiden, och igår fick jag en brev-avi. Vet ni vad det var i? En stor burk med pingvingodisar! Det godaste godiset som finns! Hon kan hon <3

Jag bakade aftereight-muffins igår. Smeten var sååå sjukt god.
Men muffinsarna smakade ju ingenting :( Hur tråkigt som helst. Och jag gräddade dem jättekort tid :( Mysko. Ajja... Ju mindre skräp jag äter, desto bättre. Efter 1:a juli har jag och Anna en inte äta godis-pakt. Fram till jul ska vi hålla det *gulp* Men nödvändigt. Jag har nog ätit snabbmat minst varannan dag den här månaden. Och ibland flera gånger per dag :P Så... Det är ett under att jag inte rullar fram ;)

Nu ska jag och Älsket till Karlskoga och kolla på fina bilar.
Ajöken!


Kommentarer
Postat av: Jessica

typiskt att smeten jämt är godare :)

när kommer du till dalarna?

2008-06-28 @ 15:34:43
Postat av: lys

haha, så det där med sushi var alltså inget för dej? (oss) =) Tänkte väl, ska du gå och börja tycka om sånt dät slisk.



Kul att du blev glad av avin, jag är lite sån där, tur du inte blir rädd för mej iaf =)

2008-06-28 @ 16:14:25
URL: http://lisettefredrikaolsson.bloggspace.se
Postat av: Susanne

Är Lisette till salu? ;) Kalle tyckte förövrigt att muffinsen smakade bättre idag, mer after eight, och ja, han hade lämnat EN!

2008-06-28 @ 16:32:54
Postat av: lys

HAHA! Marie, du säljer mej väl aldrig!?

2008-06-28 @ 19:30:28
URL: http://lisettefredrikaolsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0