Mystiskt sug.

Så fort jag lämnar sovrummet och anatomipärmen så sugs jag liksom in i datarummet. Jag vet inte vad det beror på... Mystiskt är det i alla fall. Jag har ju inte tid att sitta här. Jag får vara glad om jag ens har tid att äta och sova.

Träna har jag i alla fall bestämt att jag har tid med. Blir att gå dit och hem också. Klockan är inte ens 12 och jag har redan hunnit mer en Mer, godis och en glass. Anna har iofs lovat att hon ska bada i vassen med mig i sommar om det nu blir så illa att jag inte vågar visa migg offentligt i bikini :) Snällt tycker jag. Bada ensam är ju faktiskt skittråkigt! Men jäkligt gött skulle det vara med ett bad i alla fall. Susanne! Kom hem!


image290

Jag kan så sjuuukt lite av allt jag borde kunna :(

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag är hemma nu! men då är ju du i Sunne ända till kvällarna. tönt! :)

2008-06-02 @ 13:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0