Kom igen, BSM! Skynda på!

Inatt har jag drömt mardrömmar igen. Jag drömde att jag hade 35 rätt på certifieringsprovet, och alla klarade det förutom jag. Jag grät och skrek och hatade alla lärare. Det roliga var att det var svenskläraren från Universitetet som fick ut för det. Vet inte var hon kom in i bilden... Men men... Kanske något ilsket mot henne i mitt undermedvetna :) I alla fall så är jag rätt så nervös. Vill ha det där jävla brevet nu. Vill veta. Är jag massör på riktigt, eller bara på låtsas? :)

Har kikat fram en praktikplats som jag skulle vilja vara på också. Hoppas hoppas hoppas att de tar emot. Jag vill så gärna. Annars blir det nog Mora för hela slanten. Var mysigt där. Jag gillar små ställen. Ska aldrig jobba på typ Selma eller något. Inget för mig det :)

Varit på Bergvik med Anna också... Vi började med en burgare på Max. Han fattade inte vad Anna sa som hon fick fel. OCh jag sa att jag ville ha precis samma så jag fick också fel. Så han fick göra en ny. Stackars. Han som var så snäll och trevlig. Sen blev det efterrätt på Mc Donalds. Chocolate Dream people... Mmmm. Smaskigt värre! Prova den. Annars går ni miste om något.

Däremellan fick vi för oiss att prova bikinisar. Hittade två stycken som var helt okej. På Kappahl av alla ställen. Jisses. Tantpoäng där nästan :) På HM provade jag en väldigt... Intressant bikini. Det var bröst överallt till slut. Förutom där det skulle vara då såklart. Illa såg det ut i alla fall :) Men jag tröstar mig med att jag personligen tycker att väldigt få passar i den sortens överdel. Men jag är väl såklart bara otroligt avundsjuk. Så är det ju alltid när man har en åsikt om något som alla inte håller med om :P


Inget för mig i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha du passade faktiskt jättebra i den! Dina snygga tuttar passar ju i allt. Det är fusk det ;P

2008-06-24 @ 19:41:38
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/
Postat av: lys

tuttar överallt, det är väl bra ? hellre det än ingenstans! =)

2008-06-24 @ 19:51:48
URL: http://lisettefredrikaolsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0