Jag kanske bara är tondöv, eller nåt...

Natacha Peyre har tydligen blivit framröstad (nerröstad?) till att ha gjort en sjukt dålig cover av AC/DC's TNT. Jag blev ju jättenyfiken och var tvungen att lyssna... Och damn vilken basröst hon har alltså. Det låter verkligen inte som Natacha. Kan man verkligen beskylla henne speciellt mycket för den låten? Egentligen? Hon säger ju typ 3 meningar i hela låten. Och jag menar verkligen säger... För sjunger gör hon då rakt inte... Ajja... Inte mycket att bli upprörd över. Jag tycker bara att den manliga delen av duon borde ha fått större skuld.



Nu ska jag gå och sova och vakna upp till en alldeles fantastisk arbetsdag.
Tjohoo.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: haha ja jag o mamma kollar ALLTID på morden i midsomer! love it;D

2008-06-24 @ 23:41:50
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0