Inte så Hälsoterapeutig...

Dagens frukost: En chokladmuffin och en kopp kaffe. Jag ser verkligen hur Anna Skipper vrider sig i plågor. Jag kommer nog brinna för alltid i MatHitler-helvetet :) Vi köpte fyra wieneråttor också... Men muffinen (Lät som något snuskigt finskt.. Säger man muffinen?) var sjukt mättande. I typ två sekunder i alla fall. Nu är jag hungrig igen. Men orka.

Vi köpe en grill på ElGiganten. Så det blir invigning sen. Hoppas att det smakar bra och grillat, även om det bara är en elgrill. Som sagt så skulle jag gärna försöka röka ut elefanterna som bor ovanpå... Men det skulle nog inte vara superpoppis. Så... Elgrill alltså.




En muffin. Två muffins. Den muffinen. De muffinsen.

Inte lätt med grammatiken alla gånger...

Marie Muffinen.
Mihihihihi.
Oh yes... I'm bored!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0