E4 takes me home...

Jag tror att det var den i alla fall. Eller så var det inte den... Jag vet inte ens om vi åkte så speciellt mycket motorväg. Men hem kom vi. Till slut. Det tog ca 1½ timme att ta sig från Öland in till Kalmar... Vad kan det vara... 2½ mil eller så... :) Supersakta och inte så himla säkert tog vi oss till fastlandet i alla fall. Varit en skön helg annars. Mest slappat och ätit, men vi hann även med lite sigthseeing. Det roligaste på hela resan var gården där det fanns massa dromedarer och lamadjur. Coolt.

Imorgon ska jag gå bredvid. Uuuusch vad sugen jag är alltså. Tänk positivt Marie. Du blir rik. Nåja... Inte skitrik, men studentrik. Jag kanske har råd att betala mina skulder och köpa en 49,50-tröja på H&M. Och en glass. Annarsa prioriterar jag glassen. Så det är bara att le och gå och jobba. Dessutom så kommer jag säkert få hela 200:- extra eller något för en dag jag inte visste att jag skulle ha betalt för. Se... De kan blåsa mig på hur mycket pengar som helst. Jag fattar inget ändå :)

Nä... Gå och roa katterna lite kanske. De har haft så tråkigt att de har läst Strindberg till och med. Då fattar ni hur tråkigt de har haft. Stackars tissetassar.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0