Dopp i grytan.

Blev ännu ett kvällsdopp. Tycker det är en bra tradition :) Återigen i Örsholmstjärn, utan frågetecken :P Det var lite kyligt, fast ändå varmt. Lite mittemellan då kanske. Det gick att vara i ett tag i alla fall. Och allt som är varmare än Österdalälven är ju varmt så... Jag borde väl inte klaga :)

Studierna går fortfarande framåt. Lite bakåt också. Jag borde egentligen låsa in mig. Ibland när folk pratar om allt de kan och inte kan blir jag bara mer förvirrad än vad jag redan är. Sånt är så jävla drygt. Åhh jävlar i himmelen vad jag bävar för nästa vecka när alla ska diskutera certifieringsprovet, vilka frågor de fick, vad de svarade, vilka stretcher de fick, vilka hjärnsläpp de fick, vem fäster var? Åhhh jag är redan knäpp på det och det har inte ens hänt ännu. Jag ska göra mitt, och sen stoppa öronproppar i öronen. Sen ska jag invänta brevet. Så äre!

Haha. Ni har verkligen läst det här ältandet i ett halvår snart. Gud va gött ni ska tycka att det är när det är över :P

Nä... Det ryktas att det finns en godispåse på micron. Och godis blir gammalt fort. Det vet alla. Dessutom behvöer man lite underhudsfett när man ska bada. Så man inte fryser. Och så kan man spänna ut magen istället för dra in den. Bara säga att man är gravid. Alla tycker att gravidmagar är fint. Do that!

 


"Undra om någon ska ha den där sista biten?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0