What to do?

Jag börjar inte jobba förrän klockan 16 imorgon. Herre Jesus! Vad tusan ska jag göra med all fritid? Kanske pallra mig till gymmet. Jag börjar bli riktigt sugen på det. Var 1½ månad sen sist >_< Jag har i alla fall bestämt mig för att inte förnya gymkortet. Onödigt när jag kommer ha 21 veckor praktik och inte har en jävla aning om vart jag ska vara.

Mmm så äre. Gud vad mycket vettigt jag skriver alltså. Kanske borde införskaffa en kamera. En lite bättre än den jag har någonstans. Fast jag orkar ju aldrig fota. Så jag kan lika gärna köpa ett X-box. Det kommer göra mer nytta. Måste bara kolla om det finns några söta spel. Annars köper jag Gamecube istället. Nintendo har fattat det här med söta rosa gubbar. Hatar strategispel, eller spel som tar flera veckor att klara. Uäck! :) Så glömmer man spara (vissa idioter är faktiskt sååå korkade och gör det. Synd om dem.... *host*) så får man göra om allt.



Nintendo kan som sagt söta gubbar... Kan X-box?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0