Väldigt peppad.

Jajjamen. Snart var det dags för jobbet igen då. Hoppas att det blir ännu en bra natt. Har ju bara varit sånna hittills. Peppar peppar. Sen att jag inte kan sova, det är ju en annan sak. Men det kunde ju vara värre.

Räknade ut att jag har kommer jobba 171,5 timmar den här månaden. Helt okey faktiskt. Var ju ledig en vecka där också. Tyvärr måste jag ju betala tillbaka typ hälften av allt det till Micke. Tråk tråååk. Men så äre. Det är ju tyvärr inte gratis att leva :) I augusti blir det futtiga 85 timmar. Men det ger ju lite det med. Typ ett extra csn. Ja tack.

Nähä... Mata the kryps kanske. Stackas pälsbollar. De tycker inte att det är alls skönt nu. Gör iofs inte jag heller. Jag längtar efter riktig midvinter. Ingen jävla Karlstadvinter alltså. En meter snö och -20. Nu! Så läste jag på Aftonbladet att SMHI varnade för åska. Jaha... Dalarna, Örebro och Ösergötland... JAG VILL HA REGN! :) I'm melting!

Kommentarer
Postat av: Lisso

Haha ja dom är faktist bra :) Ska bli intressant att se den här nya nu, den har ju fått massor av publ. iomed Heath vad-han-nu-heter s bortgång.

Allt bra med dig då?

2008-07-28 @ 20:08:12
URL: http://lisso.blogg.se/
Postat av: lys

kan upplysa dej om att det inte kom nå regn

2008-07-28 @ 23:21:33
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0