Våfflor it is.

Idag har jag köpt ett våffeljärn. Äntligen. Var så klart tvungna att äta våfflor till brunch :) Nu är jag äckelmätt. Inte direkt mätt, men det känns som jag ska spy. Så har det iofs känts ända sen igår. Är nog sömnbristen som ger bakiskänslan. Eller så mår jag helt enkelt bara illa i allmänhet. 10 ton grädde och jordgubbssylt som ett fettäcke ovanpå gjorde inte saken bättre :P

Inatt lyckades jag sova 5 timmar. 3 i sträck. Höll på att försova mig dessutom. Tur att jag redan var på plats *puh*  Imorgon är jag "ledig" i alla fall. Dvs. Jag slutar 10.00 och är ledig ääända till tisdag 10.00.  Lyckost va. Fattar att ni är otroligt avundsjuka :)

Lisette är ute och åker båt. Så hon sklulle shoppa i taxfree till mig. Vet ni vad jag har beställt? En stoooor Toblerone såklart! Mums! Godaste som finns. Nu ska jag surfa vidare och se om jag kanske ska beställa något... vettigare? :) Hon kommer i alla fall hit imorgon kväll, så efter jobbet blir det att städa som en liten gasell! Ser förjävligt ut här. Kattsand och katthår i drivor. Usch. Finns det något ställe som har en smutsfärgad soffa? Med jävligt tät väv som inga kattklor kan pajja? Gärna under 20 000:- :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0