Vad skulle Freud säga?

Jag vaknade 8.19, pigg som en mört. Men jag är fan i mig ledig. Sooova sova sooova alltså. Efter typ en timme lyckades jag somna om. Drömde världens sjukaste och snuskigaste dröm. Vet inte var jag får alltifrån. Det är ju nästan så att jag blir mörkrädd :)

Annars har jag massor att se fram emot idag. 16.00 ska jag och några av mina klasskompisar träffas och fika. Ska bli roligt med lite uppdateringar. Det är exakt en månad sen vi sågs sist. Vi bor ändå i Karlstad allihopa, men vi har inte träffats. Dåligt av oss :) KO har iofs varit i Turkiet i 3 veckor. Avis? Jag? Pax inte sitta bredvid den pepparkakan. Jag lär ju se död ut. Jag är så blek så jag skiftar i blått.

Klockan 19 blir det byte av klasskompisar. Pallrar mig upp till Knarkparken igen för Midsommar- och Mariefirande med klassisarna från Lärarutbildningen. Bara roligt idag alltså. Får se om jag orkar med att gå en sväng också kanske. Töligt att gå själv bara.

Nu ska jag forsätta med frukosten... En godispåse. Jag är verkligen sjukt hälsosam :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0