Ogillar KBAB väääldigt mycket.

Hade tvättid idag. Det gick ju sååå dääär. Gick en promenad med Anna och Susanne och bestämde att vi skulle äta lunch ute. Bokade om tvättiden så att jag hade enda till 18. Men det gick ju inte så klart... Så nu har jag übermycket tvätt som ska hängas upp i lägenheten. Pippi Långstrump-varning. Åhh va bra att jag får tvätta så mycket jag vill för de 6000 jag betalar  i hyra varje månad. Puss på er för fan. Förutom mina 6000 betalar jag för varje tvättmaskin. Men nej. Jag får ändå inte ha två tvättider efter varandra. Jävla ***system!

Kommentarer
Postat av: evlajndesign

Sugen på en ny bloggdesign? Kika in på min blogg och min designutlottning:)

2008-07-23 @ 15:21:33
URL: http://evlajndesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0