Nej. Nej. Neeej! N E J ! NEJ NEJ NEJ NEJ NEEEJ!!!

Jag bara övar. Jag har inte blivit mer störd än vanligt. Jag hade sett fram emot att vara ledig imorgon. Mmm så skönt det skulle bli... My ass... "Vill du jobba..." Jag kan inte säga nej. Kan inte. Omöjligt. Det finns inte i mitt ordförråd. Existerar verkligen inte. Alltså...Jag och Micke hade 5 lediga dagar tillsammans den här sommaren. Down to three... Nää... Vaddå tråkig jävla apsommar. Jobbhelvete.

Nu ska jag gå och sova. Förhoppningsvis kanske jag försover mig till klockan 17.30. Vore så jävla skönt. Not gonna happen. Jag får fortsätta vara bitter helt enkelt. Min ledighetsvecka blev btw 4 dagars ledigt. Nä men va trevligt. Uj va trevligt. Två dagar går åt till bussresa hem tur och retur. Så säg två dagar då. Yippie! Jag är den lyckligaste flickan i väääärlden. Jag hoppas verkligen att lönen kommer att bli jävligt fet (Med högsta sannolikhet inte....)


Så jääävla bitter!


Jag rymmer i alla fall till Kusten torsdag-lördaf. Nordens Ark och Havets hus. Dessutom två nätter på hotell. Vet ni vad det betyder? TVÅ hotellfrukostar!!! Äntligen lite ljus i livet. Det var fan på tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0