Mäh!

Skulle bildgoogla mitt namn tänkte jag.
Det lät ju roligt.
Snopet bara att jag fick upp en bild på mig själv som första träff.
Ingen vidare snygglobild heller :)
Jag har visat den förut här...
Men jag antar att den är så rolig att den är värd att visas igen...


Here it comes... Färg- och hårkatastrofen...



Jag ser liksom... Död ut :)

Helt likblek.
Mamma, varför lät du mig färga håret svart? :)
Och vem släppte iväg mig till skolan med hårband.
Jag hade ett gult med rosa Tweetys på också...
Var ju skönt att jag inte hade det åtminstone.


Bilden hittar ni på http://www.ur.se/ramp/sapaskolan/

Med lite otur så tror jag att man kan lyssna på någon intervju eller något också...
Jag vågade inte prova ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0