Ledig!

11 timmars ledighet! Skönt! Solen skiner och jag är sugen på spontanfika. Någon som vill med? Det är ju som sagt jävligt sorgligt att fika själv. Jag tycker alltid synd om alla som sitter själva och äter/fikar. Tråkigt är det ju också  :) Kan ju gissa att Annapannan kommer att sova fram till 16-tiden eller så. Övriga vet jag inte. KA och KO kanske är sugna. Värt ett försök. Jag behöver lite benbrottsuppdateringar och kompishäng i alla fall. Så tråkigt att bara sova när man är ledig. Och städeriet tar jag imorgon. Då kan jag slöa hela helgen sen. Aaaah!

Jag är dessutom uteserveringssugen. Alla hade så himla trevligt i tisdags när jag slutade, och igår när jag började jobba. Då tyckte jag synd om mig själv. Igen. Mer än vanligt :)

Jag har inte sovit så himla bra inatt. Löste korsord till klockan 2. Sen när jag äntligen lyckades somna så skickar Lisette mess och väcker mig. Skäms! :) Hoppas det blir en bra natt inatt ialla fall. Nu är vi nämligen framme vid det überroliga passer 21-16. Lite sliten jag kommer vara eller. Njae... :)

Nu ska jag duscha och sen krypa upp i soffan med Tobleronen. Den är ruggigt god.

Btw så vill jag ha ett Wii!

Kommentarer
Postat av: lys

Jaha så du vill inte ha fler mess då du jobbar då, haha =)

2008-07-24 @ 10:30:16
Postat av: Susanne

Jag tycker L har rätt att messa dig alla dygnets timmar när hon "tar vägen om Karlstad" för att lämna Toblerone, hur många av mina kompisar hade gjort det, ehh, inga! ;)

2008-07-26 @ 00:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0