Kvinnor kan!

Eller ja... Jag i alla fall. Och jag är ju mer en Det. Resursen ringde och fjäskade "Vill inte duuu jobba på måndaaaag?" Ehh nej. Och jag sa faktiskt nej! Kan ni tänka er? Det är typ bättre än botemedel mot godissug! Så jävla stort är det. Rejält satte jag ner foten. Ohh yes.. Eller så sa jag "Men jag jobbar 7 dagar den här veckan, jag vill gärna vara ledig på måndag...." Men skitsamma vad ni väljer att tro på. Jag är fortfarande ledig på måndag. HA! Marie kan! Om hon vill.

Dagen gick i alla fall snabbt. Tur det, för jag var så trött så jag fattade ingenting. Lämnade in timrapporten. Den var full med tippex innan det var klart. Mer tippex än bläck tror jag. Får väl se om jag får några pengar :P Hopefully. Massa massa massa! Marie vill ha Wii!!! (Då ska jag och Kalle byta spel. Det har han lovat. Marie glömmer aldrig ett tv-spel :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0